loading...
هواشناسی بروز شهرستان گراش
محمود آذرایین بازدید : 525 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)
تا اواخر هفته جاری دمای هوا در اغلب نقاط  کشور بصورت تدریجی افزایش می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان بیان نمود: تحلیل آخرین داده های هواشناسی بیانگر افزایش تدریجی دمای هوا در غالب نقاط کشور تا اواخر هفته جاری است.
وی ادامه داد: علاوه بر این بعد از ظهر امروز (شنبه) در استانهای چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شرق لرستان، برخی نقاط در استان فارسو شمال بوشهر، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان تشدید ناپایداری به شکل رشد ابرهای جوششی، رگبار و رعدوبرق موقت و وزش باد شدید محلی پیش‌بینی می شود.وظیفه افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه از وسعت منطقه ناپایداری در دامنه های زاگرس مرکزی کاسته شده و ناپایداریها عمدتاً در دامنه های زاگرس جنوبی در استان‌های فارس، کرمان و هرمزگان خواهد بود.
مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در این راستا توصیه نمود: تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی از جمله احتیاط در تردد در حاشیه مسیل‌ها و مسیرهای ‌کوهستانی درمناطق یاد شده بکار گرفته شود.
این مسئول با اشاره به افزایش سرعت وزش باد از بعدازظهر یکشنبه بر روی عراق، احتمال داد روز دوشنبه در جنوب غرب کشور پدیده گردوغبار رخ دهد.
مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این‌که روزهای دوشنبه و سه شنبه شرق دریای عمان و سواحل جنوب شرقیسیستان و بلوچستان مواج خواهد بود، افزود: طی دو روز آینده وزش باد شدید و گردوخاک در شرق کشور ادامه داشته و در شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل با طوفان گردوخاک همراه خواهد بود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نقشه های فعلی جو

صدای باران زیباترین ترانه خداست که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند؛ نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم!؟


حرکت بادهای کره زمین

پرتال سایتهای هواشناسی

انیمیشن ابرهای 24 ساعت گذشته


 

پیش بینی 5 روزه برای گراش



.
پیش بینی فصلی

.

http://www.cosie-sip.ynu.ac.jp/wp-content/themes/ynu/img/logo_jam.png

Image result for ECMWF

  

    http://wmc.meteoinfo.ru/templates/meteoinfo/images/inner_logo_en.gif   
logo
http://www.metoffice.gov.uk/webfiles/1502355553835/images/mo_logo_white_background.png
Image result for wmic SEOUL
http://www.cptec.inpe.br/~rwww1/common/img/logo_cptec.png
.